Saturday, January 19, 2013

2013 Welcome To My Life ~







Assalammualaikum!

waaa......Lambat updated entry 2013! cadang2 nak wat time 1/1/2013 !! sedey.....! ngeh2...xyah nak gediks sgt laa iqa... huhu

Hai everybody!
hehe.. emmm... Sebut jep 2013 maknanya tanggungjawab makin besar daaann Umo makin meningkat. Yeaay... saye suke umor manyak! (Tolong laaaa)

okeh2.. bile sebut 2013, perkara paling utama yang teringat adalah hubungan kite dengan Allah swt, Syukur Alhamdulillah usia masih dipanjangkan sehingga hari ini, sihat tubuh badan sehingga masih mampu mencari rezeki dimuka bumi ini.Selain daripada itu, xde perkara lain yang lebih membahagiakan apabila melihat ahli keluargaku sentiasa ada di sini + ehem2 yang sentiasa mencintai diri ini.. (auww...godik la ekau)

okeh bab umo yang makin meningkat ni kitew kene selalu berfikir positif, umur makin meningkat tandanya kena sentiasa beringat + sentiasa berpijak di bumi yang nyata. Xmo perangai macam budak2 sangat kena sentiasa berfikir secara matang.. (tang budak2 tu kena wat slow2... ahaha)

Perkara lain adalah Moga tahun ni dan akan datang agar dapat menjadi pekerja yang terbaik. Sentiasa bersungguh2.. (saye suke bekerja!) Jujurnya kalo dah wat kojo mmg la xingat lain, kadang2 sampai xmakan tengah hari. huhu.. Pastinya kena lebih bekerja keras untuk kepuasan diri sendiri. (cuti pun opis selalu tel2-xtenang nak bercuti) payah jd org penting nie.. wahaha OK stop cakap merepek....

Moga 2013 ni mendatangkan kebahagiaan hidup didunia dan diakhirat dan dimurahkan rezeki lagi.. (^_^)

0 RakaN SayE:

Post a Comment

Love is...
© ~DiARi hAti iNi~ - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace