Thursday, January 24, 2013

Kerja Vs Student ~

Assalammualaikum..

Tadaa..ari ni nak cerite ttg Kerja Vs Student
Mencabar..mencabar... tu je aku nk cakap.
Bukannya mencabar ape.. dari segi pembahagian masa tu, tahap kepenatan, tahap kebusy an kerja2 pejabat yang nyata terserlah terpaksa aku lalui... hehe tu je.. kalo dulu time Diploma Fulltime, lainlah.. 24jam ngadap buku aje.. laa ni, siang kompem la kerja kerja kerja, malam kerja eh.. YE mmg kerja jugak sbb mmg xcukup masa nak wat, kat pejabat aku jaga semua unit.. unit kewangan,pentadbiran, operasi..walaupun bukan tergolong dr kalangan orang operasi tp aku kena kontrol tiap2 yg berlaku kt pejabat sbb tu mmg tugas aku. bayangkan tambahan lg kite kena jaga kakitangan yang berada dibawah jagaan aku sume termasuklah kakitangan dr semua unit, depa de masalah ke pe ke mmg aku yg kena turun selesaikan,sistem2 kat pejabat sume dibawah jagaan aku,kalo de problem aku la kene selesaikan tp takat ni alhamdulillah aku mampu laksanakan, cume kalau time ada Exam.. wahahaha aku rase nak pengsan, nak menangis, Masa xcukup utk study..

Tp ni bukan halangan untuk sumenye, mulai semester ke2 aku akan cube handle + uruskan jadual aku dgn lebih baik spy aku xkan de masalah di bahagian peperikssan menjelma*maksudnya xkam kabut la nk study*
Asal de usaha & kesungguhan sumenye will be okay!

okeh, aku dikelilingi oleh kawan2 yang memahami & sangat2 membantu dr segi memahami subjek / saling bantu membantu sesama sendiri.. Alhamdulillah...


Dari kiri Wani, Maz, aku dan Aida
 Waktu ni kat KFC Wangsa Maju tengah same2 wat Assignment, 
kite pakat berkumpul menyelesaikan assgmnt yg mane xpaham /ade masalah

Ni kat Kelas, Subjek ape yeh? lupe lak.. Account/ Economi kot
Gambar ni di ambil last klass kami sebelum Final Exam

OK BYE.. C U Next Semester, Insya Allah

0 RakaN SayE:

Post a Comment

Love is...
© ~DiARi hAti iNi~ - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace