Sunday, January 20, 2013

Our E-Day ^_^

Our E-Day

Assalammualaikum,

Ehem2... Alhamdulillah syukur kepada Illahi atas Segala urusan yang telah dipermudahkan..
Pada 02 September 2012, Merupakan hari Pertunangan saya dengan Mr. F (heeeeheee) .Majlis ini Dilaksanakan dirumah ibu bape saye kek Soromban Tigo..Bilo sobut Soromban ni haa mmg lah sey xroti (bukan roti Gardinier/ Roti Hi 5 , dalam bahasa melayu RETI) nak kecek sgt sobab mak ayah sey kek uma dari kocik pun xpona pun ajar sey..kalau ganjil nar bunyi tu harap maap lah yo... huhu

Tema sey Pink Bolacan + Purple.. Nerbess betul time nak sarung cincin oleh bakal mak montuo.. huhu (Gedik mcm la nak nikah haha) Okeh2.. Bila sebut Bertunang ni, mmg mcm2 dugaan dan ujian sbb Bila sebut bertunang ni selangkah lagi ke arah hubungan yang Halal.. (insya Allah) kat sini "setan" mmg berusaha bersungguh2 untuk menggagalkan impian anak2 adam ke arah yang halal & sah.. (korang paham la kan) Jadi kat sini advice bernas la untuk bakal2 pengantin Belah laki & Pompuan banyak2kan bersabar untuk setiap perkara. Kalau korang dah p Kursus kahwin tu akan lebih dedahkan pelbagai perkara n elok sangat p kursus tu (Dh pegi sbb tu tau bagusnya kursus tu..huhu)

Ok, Insya Allah Moga Allah swt permudahkan setiap urusan dan Moga  "DIA" adalah Jodoh yang terbaik untukku dan juga Moga diriku adalah Tulang Rusuk kiri nya yang diambil ketika waktu dahulu.. Aminn...

0 RakaN SayE:

Post a Comment

Love is...
© ~DiARi hAti iNi~ - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace